هر يك از ابعاد حرفه حسابداری تحت تاثير فراگير پيشرفتهای فناوری اطلاعات قرار دارد. فناوری اطلاعات قدرت را از تهيه‌كنندگان اطلاعات (مانند حسابداران و حسابرسان) به استفاده‌كنندگان اطلاعات (همچون سرمايه‌گذاران، بستانكاران و ساير استفاده‌كنندگان) منتقل می‌كند. استفاده‌كنندگان بالقوه و بالفعل خدمات حسابداری و حسابرسی نيازهايی روزافزون به اطلاعات مربوط، قابل اعتماد و بهنگام دارند، و فناوری اطلاعات راههای برآوردن نيازهای آنان را هموار می‌سازد. اما پاسخگويی به اين نيازها مستلزم تغييراتی در هر يك از ابعاد حسابرسی است. در اين مقاله بعضی از تغييرات اساسی (و در عين حال ضروری) پارادايم حسابرسی كه برآورنده نيازهای استفاده‌كننده خدمات اعتباربخشی است، به‌شرح موارد مندرج در بندهای الف، ب، ج و د، توصيف و بررسی شده است. آينده خدمات اعتباربخشی با روندهای پيشرو و تعامل حرفه با محيط در حال تحولش رقم خواهد خورد. فناوری اعتباربخشی با سازگاری و آفرينندگی پيشرفت خواهد كرد كه شايد زمينه‌ساز الگوی خدماتیِ نوينی شود.


پورتال جامع صبا اطلاعات ,فناوری ,اعتباربخشی ,حسابرسی ,استفاده‌كنندگان ,حسابداری ,فناوری اطلاعات ,خدمات اعتباربخشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پاریس چت|چت پاریس|چت روم پاریس|دادلی چت فروشگاه هتل های یزد فروشگاه بلبرینگ و رولبرینگ mePassfo shop نرم افزاری فردیس تفریحی سرگرمی اطلاعات معرفی گوشی موبایل و اخبار فناوری لاغری برای شما