مقدمه: در دهه گذشته، مطالعات در مورد اهداف موفقیت و جهت گیری های هدف موفقیت گسترش زیادی یافته اند (هوانگ ، 2011). محققان در سرتاسر دنیا مدل های نظری جدیدی را در مورد بعدگرایی اهداف موفقیت طراحی کرده اند (الیوت ، 2011)، پیشینه و بازده های آنها را مورد بررسی قرار داده اند (براتن ، 2008) و یا ثبات و نحوه تغییر آنها را نیز مورد بررسی قرار داده اند (تومینن ، 2012). کاربردهای تئوری هدف موفقیت در حوزه های آموزشی مختلف پدیدار شده از جمله آموزش سطح مقدماتی (پلی کرونی ، 2012)، سطح میانی (اسپارفلت ، 2007)، تحصیلات در سطح عالیه (بیپ ، 2012)، آموزش معلمان (نیچه ، 2013)، آموزش محل کار (گگن فرتنر ، 2011) و مربیگری ورزش قهرمانی (اسمیت ، 2009). از زمان تحقیقات پیشروی دویک  (1986) و نیکول  (1984)، اهداف موفقیت و جهت گیری های هدف موفقیت به شکلی گسترده  در مطالعات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در اکثر مجلات حوزه یادگیری مورد اشاره قرار گرفته اند. بنابراین تلاش برای جمع آوری یافته های فعلی توسط تیم‌های تحقیقی بین المللی در مورد اهداف و جهت گیری هدفمند به عنوان ابزاری برای کشف، بررسی و توسعه تئوری هدف موفقیت تاریخچه ای طولانی دارد.


پورتال جامع صبا مورد ,موفقیت ,بررسی ,گیری ,اهداف ,آموزش ,بررسی قرار ,مورد بررسی ,اهداف موفقیت ,قرار گرفته ,قرار داده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی کاکتوسکده حالا خبر دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم افکار ذهن خشمگین sabat شاهنامه آخر زمان آرمان جاویدان